Wednesday, November 04, 2009

ALHAMDULILLAH..

Lepas hantar anak2 gi nursery tadi, terus hantar hubby naik tren gi keje..lps breakfast, da basuh jemur baju, saya kembali ke urusan biasa..sementara cuti 2-3 hari ni saya kena siapkan order..tp saje nak menulis di sini sekejap.

Alhamdulillah, kalimah itu tidakpernah putus2 saya panjatkan kerana Allah bagi nikmat hidup ini..

Ada sahabat2 tanya ; wah...banyak menjahit, blh wat part time ni.. / eh, menjahit nak tambah pendapatan ke? / ko belajar tinggi2 sampai Amerika pergi belajar menjahit ke? / takpenat ke menjahit..rehatla, kang sakit..keje lagi..anak2 lagi.. dan begitula..bnyk lagi..

Saya bersyukur kerana ada kawan2 yg begitu concern dgn kehidupan saya..jawapan saya senang sahaja.. menjahit ni hobi saya dari dulu lagi..cuma waktu mengandungkan tasnim..menjahit ni menjadi sesuatu perkara yg mesti, macam mengidamla plak..so dari hobi..ada org nak beli, so saya jual..amik tempahan mengikut kadar kemampuan masa dan tenaga yg saya ada..kalo sesusah mmg saya tolak awal2..yg penting saya tak abaikan tanggung jawab saya sebagai seorang hamba Allah, isteri, ibu dan pekerja..

Aper daa membebel pagi2 ni..nak pergi potong kain sket..nak jahit beg lagi..hari jumaat atau sabtu...skali harung pos semua insyaAllah..

No comments:

Related Posts with Thumbnails