Wednesday, December 02, 2009

ALHAMDULILLAH

Sejak dua menjak ni saya terlalu busy dgn kerja, balik rumah penat. Lgpun saya breastfeed my 2nd baby yg baru berumur 2 bln 3 minggu, so aktiviti menghasilkan EBM tu agak memenatkan.

Tapi, saya selalu ingatkan diri saya yang Allah takkan bg kita ujian yg kita takmampu hadapi. Alhamdulillah, saya bersyukur dgn nikmat Allah berikan, so saya mampu beli electric breastpump set. Semalam da test, alhamdulillah da ok. Dalam hati saya berkira-kira naktambahkan stok EBM sbb tasnim skrg da minum banyak, sampai 8 kali penyusuan.

Apa yg tinggal sekarang adalah saya kena lebih berfikiran positif, no more tension, hati kena riang..very important for my breastfeeding journey.

Alhamdulillah, di atas kurniaan nikmat sepasang cahayamata ni. Saya berasa sungguh malu untuk meminta lebih dari apa yang saya ada pada hari ini. Tapi Allah Maha Besar, hanya Dia tempat memohon pertolongan. Tiada yang lain selain-Nya.

Alhamdulillah, aku menangis kesyukuran..

No comments:

Related Posts with Thumbnails