Thursday, September 08, 2011

KENAPA FAHMI PAKAI BAJU ASHAARI




actually tatau nak letak tajuk ape. layan je la..ni gambar Fahmi masa hari raya pertama you all..korang perasan tak dalam post earlier tak ada satu pun gambar dia..gambar dia pakai baju melayu haritu taksempat nak snap pun sbb dia bad mood.so we all takada gambar the whole family, 4 beranak. tp ptg tu dia semangat pakai baju malaysia ni..Tokma dia beli..

tp nama ashaari (lupa lak nak snap belakang) saya tanya ma saya nape beli nama tu sedangkan nama Fahmi banyak sbb penjaga gol khairul fahmi yg glemer tu..ma cakap, ala takde size tuk yg nama Fahmi tu..eheh. takperlah, lagipun mmg Fahmi da ada baju tu sebenarnya, siap ada nama Fahmi lagi..and yes, saiz dia mmg agak besar tp sbb nak nama Fahmi punya pasal kami beli gak lah..ada gak colour biru nama Fahmi kat belakang.

Senang kan kalau nama anak sama dgn pemain bola sepak yg glamour. tp jgn salah anggap plak, anak saya lahir masa thn 2007, masa tu saya tak kenal pun siapa khairul Fahmi ni..starting last year je baru kenal. Tp sebenarnya idea saya nak letak Fahmi tu sbb berkenan dengan budak yg pandai ngaji dalam akademi Al-Quran tu dulu Abdullah Fahmi. Nak gak abdullah tu tp hubby kata, takpelah yang nanti anak kita asyik jd orang pertama je nakwat ape2 kat kelas nanti..ehehe..ikut ler..

cuma ada satu dialog saya dgn Fahmi masa dia tgh main bola..yg saya rasa agak jujur dia menjawab:

Mama: Fahmi, jom main kejar2..
Fahmi: Taknaklah, Fahmi kan pakai baju ni..
Mama: (owh, yerlah, pakai baju bola kena main bola lah.....jer ke?)

oklah, nakgi lunch meeting plak..thanks peeps!

No comments:

Related Posts with Thumbnails