Monday, June 27, 2011

SIAN ANAK MAMA..

Ape perasaan anda bila balik tengok ada merah lebam kat dahi anakanda tercinta? Macam geram pun ada, macam sedih pun ada..kesian tu toksah cakaplah..tanya dia, adik sakit tak? dia tunjuk je kat dahi dia sambil cakap..akitt...bergenang air mata seorang ibu..ni gambar last week. taska kata dia jatuh berlari dgn kawan dia..tatau lah..mama doa kan anak mama tak apa2, baik2 saja ye.



I love you my dear sweetie girl..

5 comments:

Fith said...

alahai kesian dia,dah tak pasal2 dahi tu bertanda.
mmg akan rasa geram kan,esp bila kita taktau apa sbnrnya yg betul2 terjadi,sabar je laa tini...

Kak Aya said...

hmmbudak bijak, kuat dan sihat mesti kena jatuh sesekali, baru terbukti kuat.( mak kak aya selalu cakap mcm ni masa kak aya dan adik2 masih kecil)

TinyTini said...

fith:tu la pasal..tp sabar jerla..nakwat camne..tini doa yg terbaik saja utk anak2..mama sakit takpe

TinyTini said...

kak aya:tini pun pk macam tu gak..nasib baik dia aktif macam biasa je..tp dia ni mmg lasak..takboleh nak salahkan cikgu 100% lah..ehehe

NoEn said...

kesiannya tasnim..xpe2 tasnim kan kuat..budak lasak kena la ada tanda sket..kan tasnim kn???hehe..tpkan tasnim tetap comel even ad tanda kat dahi...hehe

Related Posts with Thumbnails