Friday, July 29, 2011

PAGI YANG HUJAN

Pagi ni hujan turun sepanjang perjalanan kami ke office, seiring dengan kesedihan dari kekalahan malam tadi..di corong2 radio pun semuanya membicarakan pasal kekalahan bola malam tadi..I'm not a big fan on football, but I always pray for the best for our Skuad Harimau..dulu2 saya mmg takminat tengok bola..tak amik port langsung..tp sejak akhir2 ni Kelantan kerap sangat jadi juara mendahului skuad sukan bolasepak tanah air, menjadikan saya buka mata..tambah plak penjaga golnya yang tangkas dan cekap malam tadi orang kelate, nama plak khairul fahmi (sama macam anak sulung saya nama fahmi gak), so saya pun curi2 tengok gak..

malam tadi saya tak menjahit pun bagi chance kat papa tengok perlawanan dan saya main kat bilik dengan anak2..so tadeklah Fahmi berebut channel dengan Papa, sorang nak tengok Ceria, sorang nak tengok bola..ehehe..tp kami curi2 gak kuar tengok bila papa excited semacam je..ehehe..

bagi pendapat saya lah, kekalahan kita berat masa kat Singapore haritu lagi, lolos banyak sangat..so, permainan ni amat getir skali..tu pun sbb Khairul Fahmi banyak selamatkan gol tendangan Singa yg tajam & garang..mmg tabik spring lah bila tengok ulang tayang dia menyelamatkan gol tu, cekap & tangkas..cuma saya & mungkin ramai lagi kesal dengan drama2 berbabak-babak malam tadi..

Anyway, Skuad Harimau jgn berhenti mengaum..kami semua sokong anda! (termasuk Daniel Fahmi juga)..ehehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails