Tuesday, July 19, 2011

TASNIM THE EXPLORER...

Suke tengok gambar ni, ala-ala kakak gitu..ehehe..masa ni kat rumah sepupu Tasnim, iaitu Aisyah..ni dia amik kak aisyah punya wat harta sendiri..(bak kata Fahmi, pinjam je, share laa...) Oh ye, baju tu saya jahit tuk tasnim..Lately ni badan dia macam ruam2..berpeluh kuat sangat..so saya wat la baju open2 sket..ehehe..dia suka baju ni sbb ada Dora tu..comeyyy.kain pun lembut, imported from vietnam..oh ye, saya ada lebih sket lagi kain tu, kalo berminat boleh tengok kat Tinicraft


Beza setahun lebih dgn kak aisyah..tp macam sama besar je..

2 comments:

NoEn said...

comel tasnim...pakai bj dora..kain dora tu lembut eh..mcm Japanese cotton ke

TinyTini said...

lembut sejuk..kain vietnam..takreti nak cakap macam japanese cotton sbb jap cotton ni pun bynk jenis..ehehe..

Related Posts with Thumbnails