Tuesday, March 20, 2012

BACA NOVEL LA PULAK...

Mengandungkan anak ketiga ni, saya ada aktiviti baru iaitu baca novel. Sebenarnya saya bkn seorang pembaca novel tegar, tp haritu my sister in law gave me a novel, Gemersik Kalbu, kebetulan masa tu cerita tu tgh hot kat tv. It took me about 2 weeks kot nak abiskan sbb saya jenis takleh baca sampai habis, just baca masa boring, atau masa free, atau masa melayan mood swing orang mengandung ni.

Ada org pernah cakap dgn saya, kalau baca novel ni lagi feel lah, lagi bestlah and what not. Tp saya ni bukan jenis bg penghayatan sangat kot, tak pernah menitis air mata baca novel..hehe, filem atau drama lagi feel sbb ada muzik iringan atau lagu2 syahdu yang sedih2 tu kan.. tp dalam tak menghayati tu saya da ada dalam 6 novel kot termasuklah,Ombak Rindu, Bicara Kalbu, Dingin Salju Indiana dan yang paling latest hubby belikan Kasih Yang Suci yg cerita Nora Elena tu..mmg tak dinafikan, jalan cerita novel lebih menarik,tp sy punya feeling tu macam kurenglah..tp saya amik yang positif jerla, especially pasal rencah kehidupan berumahtangga ni..ada gak pengajarannya..

Kalau ada sesiapa yang boleh suggestkan novel2 yang menarik, bolehlah suggestkan ek, saya cuba usahakan mencarinya..ehehe..

3 comments:

Kak Aya said...

Salam Tini
Kak Ton ajak jumpa untuk tengok novel-novel dia yang melambak tu..internet kat rumah dia ada prob, tak boleh upload gambar

Unknown said...

macam mane nak jumpa ek? sama ada kak ton gi umah tini atau tini gi umah kak ton ke? novel tu kat mane?

Martha said...

Gratefful for sharing this

Related Posts with Thumbnails