Thursday, March 08, 2012

DUGAAN LAGI BUATKU....

Harini hari ke-4 saya berehat dirumah..alhamdulillah, out of those, 2 days hubby took leave alternately to be at home..On monday, a had a minor leaking..dua kali pregnant sblm ni, saya takpernah pecah air ketuban masa nak bersalin, mesti nurse pecahkan masa nak bersalin tu..tp haritu ada cecair jernih meleleh turun. saya terus jumpa pakar, dia amik sample and bg saya mc one week.alhamdulillah, saya berehat je kat rumah. ini mungkin kesan dari jatuh haritu..lgpun haritu baru pindah office baru, banyak tunduk2 bangun mengemas.

Anyway, alhamdulillah sepanjang ni saya berehat je, hubby tak bg wat keje. tp saya gatal tangan, paling lama saya terlelap pun stgh jam, takbiasa tidur siang. setakat baring2 baca novel (hobi baru..ehehe) dan tengok tv..lipat kain, belek2 barang baby, etc.

Oklah, monday nak kena follow-up, kalo tadek ape2 kena gi keje lah..oklah nakgi makan sket, macam lapar da plak..take care all..

2 comments:

Kak Aya said...

bykkan berehat ye Tini..jangan degil-degil!

Unknown said...

ehehe..tq kak aya..

Related Posts with Thumbnails