Friday, September 07, 2012

REALLY MISS BLOGGING..

Alhamdulillah, dpt juga peluang ni..saya rindu sangat untuk berblog, terlalu banyak cerita untuk dikongsi bersama..tp keadaan betul2 tidak mengizinkan..walaupun sudah terlambat, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. Gambar raya pun tak upload. Sejak beranak tiga ni, saya mmg ada limited time sangat2..masa pantang dan cuti bersalin haritu bolehla berinternet lama2 sket..ni da start keje..

Actually masa bulan puasa haritu, kami pulang awal ke kg. Alhamdulillah dapat berpuasa dgn ma & abah bersama selama dua minggu before raya. Da lama xmerasa puasa lama2 kat kg. Anak2 pun happy balik kg, walaupun terpaksa berpenat lelah mengejar mereka berdua..

Terlalu banyak perkara yang berlaku which include a few good news happened in between before raya & after raya. Alhamdulillah syukur nikmat. Salah satunya, mungkin saya pernah kongsikan sebelum ini, masa hari ke-5 pantang, saya telah ke office untuk interview for my career advancement. Me & hubby, gi office dalam keadaan agak blurr sbb hubby pun masa tu on 7 days cuti isteri bersalin kan. Alhamdulillah just 3 days before raya, masa org tgh2 sibuk balik kg, kami dapat keputusannya. Alhamdulillah, syukur sangat pada Ilahi atas peluang yang diberikan kepada saya dan hubby...mmg rezeki tuk anak2. Alhamdulillah.

So, when I came back to the office after the maternity leaves, I came back with new environment, new position. Agak blurr jugak. Dan dalam kemeriahan menyambut syawal di pejabat, semalam skali lagi saya mendapat good news yang mane, akhirnya saya dapat peluang untuk tukar division yang mana sudah lama saya tunggu. Alhamdulillah. Penantian saya berbaloi. Walaupun I've to learn totally new things, but I'm willing to do so. Good for my career, good for my knowledge.

A very big lesson that I learnt from what had happened - kita merancang, Allah juga merancang tetapi perancangan Allah itulah yang terbaik. Alhamdulillah..

Oklah, insyaAllah I'll be writing here again, really miss all my friends here. Again, selamat hari raya, maaf zahir batin.

4 comments:

diLa said...

slmt hari rayer tini :) ... maaf zair batin :D

Mila@Rimbun said...

Tahniah Tini... kita hanya merancang ikut kemampuan kita, Allah jugak yang tahi segala yang terbaik...

Unknown said...

Dila:slmt hari raya gak..
K.Mila: Tq kak..alhamdulillah, doa termakbul..syukur pd Allah..

princessdelliza said...

jum singgah sini.. www.facebook.com/DellizaDShop

Related Posts with Thumbnails