Saturday, June 19, 2010

MY FABRICS COLLECTION TO LET GO. RM12 per meter

Finally, I have to let go my latest heavy cotton collection. Not enough time to do sewing. The pictures taken are exactly on the meters left so that I don't get confused. Email me at khu_hai@hotmail.com if interested. Just gimme the exact name as stated. Minimum of 1 meter purchase for each design.

ALL SOLD OUT

ALL SOLD OUT

ALL SOLD OUT

Sweet Red English 1 meter left, the rest SOLD OUT


ALL SOLD OUT ABC Blocks, 1 meter left


ALL SOLD OUT


Only 2 meters Black Mickey and 2 meters White Mickey left

8 comments:

rimbun said...

wahhh.. tini banyaknyer koleksi kain mu yg menawan hatiku.... emm kena tunggu gaji masuk camni nampaknyer hihihi

Fith said...

cantiknya fabrik2 ni,mmg selalu tini beli byk2 terus yer?klau duk msia,boleh laa beli aje dari tini kan,hehe.fith skrg baru nak bljr mengenal fabrik,mmg kena pandai match fabrik dgn benda yg kita nak jahit kan,baru hasilnya baik n cantik,yer tak...

TinyTini said...

kak kamila:tula..haritu macam tamak nak menjahit tp lately, menjahit macam kura2 patah kaki..ehehe
Fith: alal fith, kalo kat Jepun tu lagi best..kain lg elok kualiti..start dgn kain murah2 dulu..then baru boleh guna kain2 mahal.eehe..

IbuAmirAmirah ;P said...

Tini...salam perkenalan..baru nak berkecimpung dalam bidangn ni..

saya bekenanlah..saya email ye..

TinyTini said...

Salam IbuAmirAmirah..ok2..tadek masalah, boleh email..terima kasih..

ebu nieza bakery said...

IMPRESSIVE ..I SUKER DGN HASIL TGN U TINI..KEEP IT UP DEAR..SALAM PERKENALAN..MS SHAMNIZA

ebu nieza bakery said...

salam tini, suker dgn hasil tgn tini..impressive sgt ..suker..blajar sdiri?..mcm akak xtau mjahit, tapi minat sgt nak wat benda ni..

TinyTini said...

salam kak..iyer belajar sendiri2 & tengok tutorial kat internet je..nakgi belajar tadek masa..ehehe..tatau menjahit takper, yg penting minat..ehehe..

Related Posts with Thumbnails