Monday, August 15, 2011

CHEF IRAN

Masa jaga hubby kat rumah haritu, sambil buat kerja tu saya ada masa naktengok tv..tiba2 saya tertarik kat satu drama Iran ni kat TV AlHijrah..mmg saya suka sangat cerita tu, mengisahkan suka duka sebuah keluarga yang memiliki sebuah restoran mewah terkenal di Tehran. Tajuk cerita pun chef..ayah dia ketua chef, mak dia pengurus restoran yang mana kedua2nya ada ego masing2..

Bagi saya pilihan TV AlHijrah adalah tepat kerana drama tu menunjukkan seolah2 kisah benar/cerita masyarakat dan kisah hidup di Iran..tp tang depa hidang makanan tu mmg menggugat keimanan lah sbb saya ni mmg kepala nasi arab, suka sangat..ehehe..kalau korang free time tu, boleh la tengok yer..waktu siaran jam 3.30-4.30 ptg..saya dapat tengok tu pun sbb cuti, ada kat umah..kalo cite ni ada ulangan weekend ke, ok gak ek boleh tengok..ehehe..

No comments:

Related Posts with Thumbnails