Monday, March 21, 2011

BERBUDI PADA TANAH..

Apa pulak kaitan tanah dengan masak lemak udang dengan tempoyak?? haha..mmg ada kaitan, apa perasaan anda bila masak macam ni menggunakan kunyit, lengkuas yg ditanam sendiri (yang ditanam hubby), puas hati, to the fullest satisfaction! sedikit sebanyak jimat & dapat yg fresh dari ladang sekangkang kera. Nak2, keluarga makan dengan berselera sampai licinn..wah, hari2 mau masak boleh?? i wish...


4 comments:

Hanna said...

air tangan seorg ibu, even masak simple pun husband and anak2 akn ckp sedap... :) mmg kalau dorang ckp sedap bg semangat kat kita utk memasak :)

*hanna strawberry*

Kak Aya said...

memang berbaloi dan puas hati, ambik sema kat belakang rumah dan masak sendiri, pastu makan sampai licin...

TinyTini said...

hanna, tula betul tu..sambil masak sambil borak dgn diorang, layan anak2..bestnya hari2 macam tu..

TinyTini said...

kak aya, kalaulah tini ada tanah luas, macam2 dalam kepala ni nak tanam, tp tanah betul2 sekangkang kera..huhu~~alhamdulillah..

Related Posts with Thumbnails