Tuesday, March 08, 2011

COACH, NAKGUNA TANAK GUNA

I am not a big fan of Coach..tp hubby suka bg Coach. This is one of the latest..sayang nakguna, sbb bukan leather, nanti tersangkut dgn cincin ke..tp kalau tak guna rugi plak simpan..hihihi..




7 comments:

CuppyCakeMommy said...

klu nak let go bagitau k..hehe.nk booked dulu siap2

Mila@Rimbun said...

tak pernah beli beg mahal hihi

TinyTini said...

KakSiti:ehehe..hubby da bg syarat, kalau tanak pakai tunggu tasnim besar bg dia..huhu~~katanya penat kumpul allowance gi nakbeli beg tuk isteri..

K.mila:tula, kalo beli mesin jahit da dapat sebijik nv50 boleh jahit banyak2 beg..hihi

Kak Aya said...

betul kata hubby tini, boleh simpan untuk anak bila dewasa nanti..

Tudung Al Imran said...

tini, farhan p lg us ke? ala nnti p bgtau ek..heheh nk kirim plak coach

Tudung Al Imran said...

tini klau simpan beg lama2..nnti xok..mcm mana pon sesekala kene pakai..klau x nnti baru nk pakai mesti dah ada yg rosak..tali la apa la..kene ksi test jugak tu

TinyTini said...

kak aya:tp tula, nanti pattern lain plak timbul..hihi

KakJue: Hubby tini ni biasalah kak jue, suke surprise, cakap beli 10, taksemua skali tunjuk..dia simpan tinggi takku sampai nak amik..hihi..nanti kalo dia nakgi lagi tini bitau ek..

Related Posts with Thumbnails